bildbomb: min födelsedag

Här kommer första bildbomben, det blir min födelsedag. Vet inte när nästa kommer, antingen om några minuter, om några timmar eller imorgon. För ikväll ska jag se Harry Potter på bio igen!
Säg till om jag ska klippa bort er på nån bild.


Jag köpte whiskey vid elva på morgonen bara för att jag kan.


Två av mina bästa kompisar. Min pappa och min syster.


Mina presenter. Jag gör en konstig min.




Väntar på maten. Grillning på g.


Födelsedagsbarnet. Ungdomarna.


Maten serverad.


Jag öppnar presenter. Det var en Foo Fighters-skiva!


Jag fick en smurf. Och ett datorspel som heter Portal 2.


Jag vinkar som en kunglighet.


Jättegod vit chokladmoussetårta!


Ljuset var jättesvårt att blåsa ut. Till slut lyckades jag.


Jag fick en plånbok och The Sims 3 Leva livet.


Jag fick Harry Potter 7:2 på wii. Emma ville kolla.


Min sista present var spännande. Kan ni gissa vad det var...


Snygga Harry Potter-bokmärken. Alla elevhemsmärken.


Kommentarer
Postat av: emma

Din stickade tröja :O, I WANT IT!!!! <3

2011-08-22 @ 08:33:55
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: emma

Aa :D:D:D :d

2011-08-22 @ 10:07:26
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0