klockan ett på natten...

1. Det första du tvättar i duschen? - benen
2. Gillar du kaffe? – njaem, kanske ibland
3. Hur mår du just NU? – ganska trött
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?- ?
5. Berätta om din senaste dröm – finns två inlägg tidigare, harrypotterland <3 
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det? – nä
7. Vad vill du ha just nu? – pengar och ett jobb
8. Har du räknat till 1000 någon gång? – jepps
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? – jag slickar aldrig på den...
10. Använder du smileys? - när jag är glad :)
11. Har du träffat någon kändis? – ganska många faktiskt
12. Gillar du keso? – jaaaa
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? – kommer inte på nån just nu
14. Hur många länder har du besökt? – spanien, italien, danmark, räknas finland om jag bara kryssade dit? Jag sov ju typ när vi var i hamnen
15. Är dina föräldrar stränga? – nej
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? – jag vill testa, men vågar inte
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? – orkar inte gå och kolla
18. Brukar du hyra film? – ja lite då och då
19. Var kommer du vara på lördag? – vill vara med nån ute, men har inget planerat än
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? – jag var inte där, men jag kommer ihåg nyheterna
22. Vad åt du till lunch? – ica-pizza
23. Har du lockigt hår? – nje
24. När grät du senast? – jag vet faktiskt inte
25. Har du gått in i en vägg någon gång? – ?
26. Favoritårstid? – sommar
27. Vem höll du senast i handen? - ingen
28. Sover du med TVn på? – nej! måste ha mörkt och tyst
29. Tycker du att du är gammal? - haha,
30. Är du mörkrädd? – nä
31. Gillar du ditt liv just nu? – gör jag väl?
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? – nej
33. Har du bra syn? – usch nej
34. Var är dina föräldrar just nu? – inte hemma här i alla fall, är heeelt ensam
35. Vad har du på dig just nu? - mjukisbyxor, mjukiströja och mjukisstrumpor
36. Vad var det senaste du köpte? – concealer och ögonbrynspenna (idag)
37. Hatar du mer än 3 personer? – har inte så mycket hat inom mej just nu
38. Använder du sushipinnar? – när jag äter asiatiskt
39. Äger du ett vapen? - hjälp
40. Gillar du ditt hår? – jo, önskar att det var längre bara
41. Gillar du dig själv? – aa
42. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? - vet inte
43. Hur ofta använder du MSN? - varje dag, vilket gjorde mig deprimerad när jag fick virus, som nu är borta <3

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0