grattis

Kom just hem från F (nej inte jag) som fyllde nitton år idag. Där bjöds det på jättegoda bakelser och tårta! Som vi sen fick ta med oss hem... Hihi. Så imorgon blir det lyxfrukost :) Tack och Grattis på han :D

(bilden tagen från nätet)


Imorgon blir det att leta lite mer jobb och ta min dagliga promenad. Brukar promenera till Globen, över bron från Skanstull och så, men det var bara för kallt idag så jag gick till Skanstull istället. Få se om jag står ut med att gå till Globen imorgon! Kom igen Freja!
Sen i helgen vet jag inte än, jag och kompisar har pratat om att gå ut, så hoppas verkligen alla kan det! Jag vill ut! Hehe, bye!

 


Kommentarer
Postat av: emma

Aaa, man får typ se på internet istället :d

2010-09-27 @ 22:51:27
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0