wake up call

Idag vaknade jag 7.35 av VRE som undrade om jag ville jobba, jag sa lite sådär nyvaket, JA. Så på 50 minuter skulle jag klä på mig, äta frukost, sminka mig, och fixa allt jag gör på morgonen och sedan 8.25 åkte pendeltåget. Så ja... Det var ju lite stress. Åt samtidigt som jag sminkade mig, har aldrig gjort det förut.
Men aja, fick jobba på en förskola i Häggvik med barn på 3-5 år, jättesöta var dem! Fick knyta ihop massa snören i löv till alla som de kallade "bladdrakar", och varenda en ville ha en.
Nu vilar jag, och tittar på Vänner och äter Toblerone. Sen blir det mat och Desperate Housewives!
Love
Freja.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag är i bagarmossen (:

2010-10-27 @ 17:39:19
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0