me right now

SENASTE:
du smsa med? - matilda
du ringde? - mamma
du va kär i? – har inte varit kär än
du strula med? - simis
du slog? – jag slåss inte *alfons åberg*
du sov med i samma säng? - matildurt

OM DIG:
har du rökt? - nej
tar du halsbloss? - nej
har du vart full? - nej nej nej *host*
vilken läggning har du? - straightios
har du blivit polisanmäld? - nej
har du slagit någon blodig? - hjälp, men jag slåss ju inte
gjort något olagligt? - haha jag snattade en klubba när jag var liten, men det är ju bara en krona liksom så.. aa whatever...

IDAG HAR DU:
rökt? - me not a smoker
vart full? - hahaha, nej, faktiskt nykter helg
haft tråkigt? - JA!
blivit arg/irreterad? - det stavas irriterad, dumhuvud har skrivit det här
kräkts? - nej, mått otroligt bra faktiskt

DEN HÄR VECKAN HAR DU:
skolkat? – hahaha, jag är arbetslös och skolfri
gråtigt? - nopiedopie
skrattat? - kanske kanske, men inte mycket
vart med någon du älskar? - min familia <3
vem? - man kan inte säga "den här veckan har du vem"

HAR DU:
en mascara? - nej, för jag har tre, höhöh, gud så kul jag är
en foundation? – faktiskt inte, bara concealer och puder
en eyeliner? - hur fan kunde jag kryssa i nej på den här förut? jag har två svarta, en blå (tidning) och en vit, eller det kanske kallas kajal? men den frågan finns inte sådetså!
en bästa vän? - ja <3
en pojk/flickvän? - nozes
en kk? - haha XD nej
en låtsas vän? – hörrududu, jag är 19
en hemlig förälskelse – hihihi, alla har vi våra crushes


Kommentarer
Postat av: emma

Haha, jag skriver alltid "irreterad" XD haha

2010-10-04 @ 20:45:50
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0