halloween night

Både igår och i förrgår jobbade jag på ett fritids med barn 6-8 år. Haha, jättestor skillnad på dem och förskoleungarna, de här kunde skriva och läsa och skriva sitt namn. Och de förstod mer saker. Men de var söta. Och igår firade de Halloween så alla barnen var jättesnyggt utklädda.
Snart börjar jag spara till Harry Potter-land, vad spännande!! Så nästa Juli, förhoppningsvis, så reser jag till Miami och Harry Potter <3
Idag var jag på spårvägsmuseet och kollade upp en biljett som min lillebror hade hittat intryckt i ett hål i en av Stockholms tunnlar. Biljetten var tydligen till Björknäs-Värmdö bussarna och kom från 50-talet.
Ikväll ska jag se skräckfilmsmaraton. Efter maten går jag iväg till hyrfilmsbutiken och hyr! Sen åker jag.
  

Orphan Poster Sorority Row Poster Silent Hill


Kommentarer
Postat av: Emma

Harry potterland =D, vem ska du dit med? ja vill till usa, flytta, nu... hhaha besatt :d

2010-10-30 @ 23:23:46
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0