bandit-fest

Var på Banditfest på Harry B James i torsdags med M. Vi kom dit vid elva-tiden tror jag så vi hann bara se ett band spelas, men det var inte det vi kom för. Vi kom för musiken och för att det brukar finnas snygga rockkillar där.
Vi såg Black City (tror jag) spela, sen drack vi väl några öl. Träffade även en kille som vi träffade på en nyårsfest 2008/2009 och en kille som gick i M:s gamla skola. Så han och hans kompis var vi med. Sen åkte dem hem.
Senare runt ett-två drog vi. Det tog en stund kan man säga, vi letade efter en nattbuss som skulle ta oss iväg. Då kom vi till Slussen. När vi hoppade av bussen för att fortsätta vår härliga färd hem sprang vi på de vi var med! Verkligen en slump! Aja, vi tog trean vidare hem och gick sista vägen. Då kom vi på att jag kunde sova hos M eftersom hon var hemma själv, men vi var så hungriga. Så hon gick hem och kokade ris medan jag gick hem till mig och packade en fiskwok min familj hade ätit tidigare under dagen i en burk. Och sovsaker och sånt. Vi bor ju bara två minuter ifrån varandra så... Så ja, vi åt mat och tittade på tv till klockan sex på morgonen kanske. Sen la vi oss sju och vaknade tolv på fredagen, som väldigt mycket kändes som en lördag. Härlig kväll va? :)

Tog inga bilder alls därifrån så lägger in lite gammalt från senast jag var på Harry B James! Och det var i November, kom igen Freja, så längesen att jag var blond då :O


Kommentarer
Postat av: emma

Jag klarade inte uppkörningen, jag gjorde typ onödiga misstag, var typ fett nervös, men men... Jag ska köra i november istället...

2010-10-02 @ 23:11:48
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0