restaurant

Ja, jag antar att jag borde skriva lite här då. Nu är det så att det senaste som skrevs här skickades in med ett mms. Och det var från utgången i lördags. Jag åkte hem till Fredrik med Therese och alla. Sen mötte vi Emma i Gamla Stan. Vi gick till nåt ställe som hette Festen. Men var bara där en halvtimme. Eftersom det var paniktrångt och konstigt och jag vet inte vad. Jag kanske bara inte hade lust den kvällen. Så ja, vi gick därifrån. men då ville Emma och jag äta på restaurang. Så vi gick in på Vapiano och beställde pasta. I och för sig hade jag ätit exakt likadan mat hemma innan, men det är så gott med riccotta-ost! Mums!
Jaja, det var den lilla historien. Igår var det ju Första Advent också, jag tände ljuset sent på kvällen... Sen fick jag tända ett ljus på jobbet (förskola) idag också.
Hej svejs.

Kommentarer
Postat av: lovisa

Jag gillar din design STARKT :D

2010-11-30 @ 16:01:06
URL: http://monaochlollo.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0