jessicas kalas i bilder forts.

Som jag sa, så kom bilderna senare. Visste bara inte att det skulle ta så lång tid. Men har inte haft mycket tid alls på senaste. Har jobbat och sånt.
Det snöar ute, härligt härligt. Eller inte. Det är fortfarande för tidigt för snö tycker jag. Kan den inte vänta bara några veckor nu. Aja, så får man leva när man bor i Sverige. Men här kommer bilderna.


Har man en studsmatta så hoppar jag självklart på den. Och som ni ser var det ju lite frostigt den kvällen.

Jag och Emma posar snyggt!

Kommentarer
Postat av: Emma

I wish it was friday =D... Dom sa att jag skulle vara hemma imorgon med, så jag får jobba på onsdag igen, hehe, så för mig blir det lite ledigt ändå. =)



Yay, studsmattan va rolig! Haha, jag kände mig inte full, men jag ba tappade kameran och allt, haha, kanske va det ändå XD

2010-11-22 @ 17:41:20
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0