4 dagar kvar...



Nu är det så här att jag var ute igår. Med Jessica och Mickan. Vi var på the Bridge och hade det skoj. Jag sa något som: Kan de inte spele Grease?! Sen vad kommer? Jo, You'r the one that I want! Så då dansade vi. Sen någon timme senare kom den igen.
Nu sitter jag med min lilla lillasyster och datanördar. Har inte så mycket att skriva. Ikväll ska jag ut med Matilda för hon fyller år imorrn! Det ska bli kul! Men får snåla med pengarna, är så fattig att jag fått låna 100kr av mamma. När jag får lön blir det att betala tillbaka skulder och sen köpa present. För det måste jag ju. Snart fyller min lillebror år och då är det Harry Potter! Herregud, bara 4 dagar kvar nu. Spännande. Det kommer vara min favoritdag. Men har fortfarande inte sett klart maratonet, det måste jag ju!
Nej, nu blir jag uttråkad, måste göra nåt!
Vi ses. Bye.


Kommentarer
Postat av: Tonja

FIIIIN BILD<3

2010-11-16 @ 20:30:53
URL: http://tonjasundman.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0