mösspåtagning

Nu har jag inte bloggat på evigheter. Men det är bara för att jag har varit för upptagen med projektarbetet. Jag och Emma har suttit uppe till klockan TRE på natten bara för att filma. Men det blir nog inga fler såna sena kvällar längre. Hoppas jag.
Igår på Valborg hade vår skola i alla fall mösspåtagning i Rålambhovsparken. Den började tre (sämsta tiden?). Men när vi skulle hitta stället gick vi jätelångt och åt helt fel håll. Det slutade med att vi kom dit fyra och alla redan hade på sig sina mössor. Aja, vi satte oss där en stund med våra mössor. Tog några bilder också. Det var verkligen studenter överallt...



Nu sitter jag i alla fall hemma. På en lördagskväll. Men det är skitskönt. Har varit så mycket stress och press och plugg och jobb hela veckan!

Aja, ska nog se på något roligt.
Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0