weekend's not over

I lördags var jag ute med praktiken i Hallunda för att filma lite scener. På kvällen hade jag planerat att vara hos J klockan åtta senast, men kom hem från Hallunda vid sex så det blev ju lite stress där, men allt fixade sig. Kom dit, sen kom F och M. Sen drog vi vidare till Chaplins igen. Det var skitmånga där, proppfullt verkligen! Vi skulle sjunga karaoke, men ingen ville. Så vi spelade på såna där saker, heter de enarmade banditer fastän de inte har några "armar"? Haha, aja, det var kul för vi vann pengar hela tiden, iofs inte så jättemycket men nånting var det i alla fall.
Idag var jag med M och åkte till Ringen i Skanstull för att bara gå i affärer. Sen har vi tittat på Skins ganska mycket också. En rolig brittisk serie om ungdomar som festar och knarkar. Men hinner inte se så mycket mer nu för jag borde lägga mig. Tänkte lägga in trailer till Skins, men det går inte för inbäddningen är inaktiverad... Jävla skit-youtube-kanal! Så jag lägger en låt istället:


Miley Cyrus - Party in the USA


Kommentarer
Postat av: fredde

haha nä ! Men ni kunde tagit kort på er :D eller jag kunde haft en bild med bara min arm på :)Eller nånting kanske :O jag måste köpa en kamera !

2010-03-01 @ 03:35:59
URL: http://freddesbo.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0