neverstore 4 mars

Bilderna från Neverstore 4/3-10. Text om konserten finns under. Enjoy:



Har ju inte skrivit om konserten som jag var på i torsdags för en och en halv vecka sen. Vi kom till kön 15.30, då satt det tre personer där. Fett onödigt att köa egentligen, men spelade ingen roll. Vi hade med en liten colaflaska som vi fyllt med vatten eftersom man alltid blir så törstig efter konserter. Så vi skulle gå och gömma den bakom en P-automat. Helt plötsligt öppnades bilen som stod bredvid och vi krockade med han som gick ut. Det var Oscar från Neverstore! Yay! Medan vi köade lyssnade vi på radio på min mobil, på bandit. Och helt plötsligt sa han: Jag sitter här med Oscar och Jacob från Neverstore. Bla bla bla. Så det kändes ju lite konstigt att lyssna på dem när de pratade om sin konsert. Hehe.
Inte förrän runt sju-åtta kom alla andra och de släppte in åtta. Vi var de tredje och fjärde som fick komma in. Jobbiga street teamet fick gå in och intervjua först. Tror att de är något... G33ks. Men sen ställde vi oss vid staketet och det var inte många där. Förstår inte vad det var med alla. Man behövde inte ens trängas... Konserttorr dag.
Sen började förbandet som var Itchy Poopzkid. Asbra! Ska/har börjat lyssna på dem. De var ett tyskt band och det bästa de sa var: "By the way, thank you for not going to Tokio Hotel today!" Eftersom de var samtidigt i Globen eller nåt. Såklart man väljer det här! :D
Efter Itchy Poopzkid kom Neverstore och hade en skitbra konsert! Min kamera har blivit dålig så filmade mest, men det finns bilder. Det här var verkligen min första Neverstore-konsert. Har bara varit på spelningar och sommarkrysset. Så det var ju askul!
Efter konserten kom banden ut och minglade lite med publiken i Merchandise-shoppen. Sångaren Sibbi från Itchy Poopzkid frågade var jag kom ifrån och tyckte att han kände igen mig från något. Lite kul ju. Sen frågade han om vi ville komma på någon efterfest på någon bar. Men det kunde vi ju inte eftersom min syster är 16 och jag hade inte legget med/kunde inte lämna henne (elakt). Vi tog också bild med han (collection!!!).
That's all :)
När vi kom ut hade vårt vatten fryst till is eftersom det måste ha varit tio minusgrader ute eller nåt... Brr.

Ha de gött!

Kommentarer
Postat av: emma

Cool header :D <3<3 !

2010-03-16 @ 21:44:38
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0