money for nothing

Alla tror att löning är den 25e!
Visst är det så, men tänk på oss fattiga studenter som får pengar den sista. Det är inte lika kul då när min studentskiva ska vara den 25e maj... Hatar bestämmelserna. Nu lär jag ångra lite saker idag eftersom jag har premenstruellt syndrom, men jag hatar verkligen det som ligger bakom allt med studenten.
Det går inte. Jag vill inte! Jag vill på studentskiva UTAN att betala fucking ca 1320kr (kommer inte ens betala så mycket för varken jag eller min familj har råd) för biljetter eftersom nästan alla mina kompisar redan går i min klass. Hatade också det dumma cowboy/indian-temat, men har vant mig nu så det får väl bli okej. Har förresten hittat några skjortor som jag kanske ska ha på mig då. Lägger kanske upp dom om några dagar (=kommer aldrig läggas upp). Jag är sämst på att uppdatera med bilder! Haha
Hörs ikväll (säger vi då).

Puss på alla förutom vissa fula äckliga horor!

btw. sitter på praktiken och dampar.

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0