he doesn't need to be a vampire to look good

Igår såg jag Remember Me på bio klockan 21. Jag såg filmen Remember Me med Robert Pattinson som spelar Edward Cullen i Twilight och Cedric Diggory i Harry Potter. Jag kan säga att han verkligen inte behöver vara övernaturlig för att vara snygg! Jag tyckte han var mycket bättre i den här filmen än i någon annan jag sett med honom! Eller han var en människa i den här. Så snygg och samtidigt äcklig, eller asså skitsnygg!
Rekommenderar filmen till ALLA. Fast inte fjortisar, det borde egentligen sättas en åldersgräns på filmen eftersom folk blev skjutna och så. Men vuxna kan också se den tycker jag.
Älskar den <3

Kommentarer
Postat av: emma

Åh, du stal mina ord haha :D



Ny favoritfilm <3 :D

2010-03-12 @ 19:56:14
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0