almost alice

Har suttit och lyssnat på Alice In Wonderland-soundtracket. Måste verkligen se filmen snart!
 Imorgon kommer jag tillbaka till praktiken igen. Idag var det Engelska C och vi fick se A Dry White Season. Om Apartheid och sånt... Hemskt.. Det jag antecknade i mitt block var bara irritationer på de jävla soldaterna och regeringen som tillät allt att hända.
Idag har varit en hatisk dag. Jag vet inte varför, men jag har hatat allt. Fast det vände på något sett efter Engelskan, blev väl piggare då antar jag? Plus att solen har lyst hela dagen! <3

Kommentarer
Postat av: emma

8 mars - hatdagen. haha, vi kan införa en ny högtid! XD

2010-03-08 @ 23:20:14
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0