7 - calendar 2010



Idag var jag äntligen och köpte en kalender till iår! Sju dagar senare liksom. Haha, men det är magiskt, så det är okej. Det här var mitt fjärde inlägg för idag också, hehe, borde verkligen tömma min kamera lite oftare. Jag vaknade vid halv tolv kanske, vilket betyder nio och en halv timmars sömn! Haha, sen åkte jag till stan innan det blev mörkt och kom till och med hem innan det var mörkt! Härligt, det vänder! Imorgon börjar skolan igen, yay, not. Men kolla så snygg min kalender blev! Tänkte köpa Robert Pattinson, som fanns där förut, men hittade inte den, då tänkte jag, vafan! Men så såg jag honom! Bakom en pelare! Heath Ledger <3
Jag tar nog alltid den mest random men bra kalendern, när jag inte letar hittar jag det... Som 2008 hade jag Wentworth Miller, som jag bara gillar från Prison Break, har liksom aldrig sett han i något annat, förutom Ghost Whisperer faktiskt. Nu är det Heath Ledger, visst jag har sett flera filmer med han, men började gilla honom efter att han dog (R.I.P) när jag såg Brokeback Mountain den sommaren. Men jag älskar sånt, gillar Punkt Shops kalendrar också, de är så härligt snygga. Fridas killkalender är faktikst lite B (som jag hade 2009).


Kommentarer
Postat av: emma

Heath Ledger bakom en pelare = <3 haha :D



Ha ha, jag har inte börjat plugga på Naturkunskapen, nästan så man funderar på att vara sjuk imörrn....

2010-01-07 @ 18:12:56
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Linda

Fin kalender!

Ärligt talat har jag bara sett wentworth miller i prison break med.



2010-01-08 @ 13:29:12
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0