3 - min helg

Asså jag har typ inte skrivit, har hänt ganska mycket de här dagarna, men det är så mycket att skriva, jag orkar inte.
Träffade i alla fall M på lördagen (2 dec), vi såg Jawbreaker med Rose McGowan och Grease! Det var mys! Jag kommer ihåg att jag tyckte Jawbreaker var läskig när jag var liten... Vi var hemma själv då så satt i vardagsrummet och tittade. Sen åkte vi iväg tidigt dagen efter. Jag åkte pulka för första gången på flera år! Det är så jävla härligt! Fick ett kort med det också på min systemkamera, men orkar inte lägga in de bilderna nu. Waaaay too many.
Träffade också F igår, han sov här. Vi tittade på Harry Potter and the Half Blood Prince eftersom han inte hade sett den, men läst boken. Hehe, aja, inte så roligt inlägg. Men jag lever i alla fall :)

 

puss


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0