18 - fira mobilen med mobiltest

Gick till Phone House och fixade allt med abonnemanget, tydligen var inte mitt nummer registrerat hos Tele2, stört... Men nu är det fixat! Det har funkat i en och en halv timme, hoppas verkligen det förblir så! Love mah lajjf! Gaaahahahha. Aja, jag firar min mobil :)
Här:


Ta fram mobilen och håll in knappen och bara stanna på ett namn.

Namn:
Josefin
Är han/hon kul: ja :D
Gillar du hon/han: of course
Minnen du har med han/hon: vi hittade varann på playahead eftersom vi båda skulle börja samma gymnasium, blev kompisar några dagar senare när vi träffades i skolan första dagen, som nya ettor :)

Namn: Anton
Var träffades ni första gången? sommarjobbet på landet sommaren 09
Är personen viktig för dig: nej inte så värst kanske
Har du kramat den prsonen? japp


Namn: Tonja Kaulitz
Flicka eller Pojke: flicka, nej tjej
Älskar du honom/henne: asså, min syrras kompis, gillar väl henne
Har du pratat med personen i telefon: jepp
(Lite kul att när jag gjorde samma test ett år sen var det också Tonja)

Namn: Tora
Hur länge har ni känt varandra: sen 1993, då hon föddes
Har du kysst honom/henne: nej? incest
Kan du berätta hemligheter för personen: jag kan berätta mycket

Namn: Johan
Är ni släkt: ew nej!
Känner du honom/henne bra: nej
Är han/hon blond: haha ja faktiskt

Namn: Elinor
Har du sänt personen ett sms: yes
Är det en tjej: jepp
Går personen i samma skola: nope

Namn: Christian
Är hon/han söt: ja, det är han väl
Känner du honom/henne bra? nej
Är han/hon upptagen: nä, inte vad jag vet



Det var hela, men eftersom jag firar blir det ett till:

Vad står det i ditt senaste sms, och vem är det ifrån?
Oj. Hur löste det sig? - Matilda
Vem ringde dig senast? alla mina senaste ringda nummer är borta, men mamma som skulle testa om det funkarde.
Vem ringde du senast? mamma, samma som ovan-orsak
Vad står det i ditt tredje inkomna sms, och från vem? För att umgås?:) - Adam
Vad står det i ditt femte inkomna sms, och från vem? Kommer du idag? :) - Adam
Vad står det i ditt åttonde inkomna sms, och från vem? Japp :D - Emma
Vad står det i ditt tionde inkomna sms, och från vem? Tja girl va sägs om att ses ikväll?;) - Fredrik
Vad står det i ditt femtonde inkomna sms, och från vem? Japp, vi kan diskutera över msn imorgon juh (= - Emma
Vad står det i ditt tjugonde inkomna sms, och från vem? Ha ha, ja vet, vet inte vad vi ska göra med det där... Man kanske kan maila pisset till han i helgen ha ha - Emma
Hur många sms har du som mest skickat på en vecka? kanske... nej jag vet inte, 50 per dag?
Vad står det i ditt senast skickade sms, och till vem? Haha jag kan göra dem åt dig :D <3<3<3<3<3:D det ska va så! Och nu är det en läxfri period för mig oxå ;) ska vi försöka på harry b när vi e små 18-åringar?:D - Matilda 
Vad står det i ditt tredje skickade sms, och till vem? Varför det :) - Adam
Vad står det i ditt femte skickade sms, och till vem? Har du fått mitt sms? I så fall funkar det igen! - Emma
Vad står det i ditt åttonde skickade sms, och till vem? Haha a de kan vi :) men då kommer inte jag till skolan då - Emma
Vad står det i ditt tionde skickade sms, och till vem? Men skulle vi komma till skolan eller inte? :) - Emma
Vad står det i ditt femtonde skickade sms, och till vem? På praktikansökan... Ska man bifoga vårt reportage med degreed? :p
Vad står det i ditt tjugonde skickade sms, och till vem? Har du slutat? :D jag måste plugga :( men jag har inte mycket kvar så kan ju skriva klart allt ikväll isf
Vad tyckte du om det här testet? Lite väl inne på privatlivet kanske, fast bra att fira mobilen med ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

HAHHAHA "maila pisset till han i helgen" XD, positiv jag låter.



Åh, coola blommor i kommentarsrutan, har inte märkt det förut ;P

2010-01-17 @ 21:11:15
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHHAHA "maila pisset till han i helgen" XD, positiv jag låter.



Åh, coola blommor i kommentarsrutan, har inte märkt det förut ;P

2010-01-17 @ 21:12:46
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh nej, dubbla kommentarer XD

2010-01-17 @ 21:15:53
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

hahaha :P



Nej, din näsa e najs!! :D

2010-01-17 @ 21:21:37
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Emma

ahahhahaha ellerhur >.<

2010-01-17 @ 21:44:44
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0