11

Hehe, hittade något roligt hos Therése :)

Namn: Freja
Kallas för: Freja, Fritjof
Stjärntecken: Lejon
Höger eller vänsterhänt: Höger
Tatueringar: Nej men vill ha
Längd: 172?
Skostorlek: 38 typ
Hårfärg: Blond med mörk utväxt
Fräknar: Japp, de syns ännu mer på sommaren
Önskar du att du bodde någon annanstans? Nja, kanske själv eller med en kompis
Tycker du att du är attraktiv? :)
Dricker du? Haha ja
Röker du? Usch nej
Vilket schampo använder du? Head&Shoulders
Vilken parfym använder du? Kylie Minogue Showtime
Vad är du rädd för? Spindlar
Gillar du att tvätta? Jag har typ nästan aldrig tvättat
Vad har du gjort idag? Varit i skolan, spelat Sims 3, pluggat och nu det här
Brukar du svära mycket? Det är som en inbyggd vana, men inte världens hemskaste, I hope...
När stiger du upp på morgonen? Sju på skoldagar, annars vaknar jag alltid av mig själv runt tio-elva
Vad har du på dig? Mjukiskläder
Är du glad nu? Haha sure
Vad dansar du till? Fester
Land du vill besöka? Något varmt ställe där man kan bada i havet


Senaste

Personen du ringde?
Haha när fan var de? Jag är mer sms. Men kollar på mobilen... Josefin
TV-program du såg? The Secret Life of the American Teenager, den nya som kommit ut, såg idag.
Boken du läste? Öhm... det måste ha varit Gossip Girl. För bra för att dö eller något annat
Personen du fick e-mail av? Jag får inte E-mail av personer, Facebook typ.
Personen du fick brev av? Typ tio år sen?
Personen du fick sms av? Lovisa
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Vi är aldrig hela familjen längre, antingen mamma eller pappa borta, annars sticker min syrra alltid iväg. Måste ha varit på julafton, då var vi alla sex vid matbordet!
Saken du köpte? En öl på K2? Haha


Favorit
Låtar: Erik Grönwalls Bodies och Is It True typ... Haha, jag vet att han inte gör orginalen till låtarna men de är bara bättre.
Saker att göra: Gå ut, bli bjuden, mys etc etc 
Dryck: Coca Cola, eller ABCDE-vitaminvatten, haha.. 
Kläder: Strumpbyxor och något. Typ 
Film: Ooh, Avatar, och sen klassiker, asså jag hatar den här frågan


Antal
Gånger ditt hjärta brustit? Några gånger kanske, har varit väldigt glad och positiv i en långt tid nu :D 
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med?
Inte många, de få som är kvar är bäst, de andra är skitmänniskor som gör skitsaker, gillar gymnasievännerna mer <3
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Asså... Varje gång jag har namnsdag kanske? Ofta man räknar mer än 100 års tidningar typ... G33k


Kommentarer
Postat av: emma

Secret Life <3

2010-01-11 @ 22:53:41
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: emma

hihi jah <3 :D

2010-01-12 @ 00:33:11
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Tess

sv: Haha okej ;D

2010-01-12 @ 09:05:15
URL: http://theresepetterssons.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0