full of randomness

Har inte skrivit här på ett tag men slutat ganska sent på praktiken. Har bilder på kameran och mobilen att lägga upp nån gång också, men orkar helt enkelt inte nu. Hittils på praktiken har jag varit ute och filmat, hjälpt att hämta rekvisita och lämnat kostymer, bla bla bla. Men det är kul! Jag gillar människorna där också.

Aja, dags för en sån här:



1. Det första du tvättar i duschen?
Öhm, håret typ.

2. Gillar du kaffe?
Asså jag vet inte, inte helt svart i alla fall.

3. Hur mår du just NU?
Very good thank you.

4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på?
Har jag en crush? Eh, N kanske ;) eller egentligen S.

5. Berätta om din senaste dröm.
Jag kommer faktiskt inte ihåg. Vet att jag drömt på senaste, men kommer inte ihåg just nu.

6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en hel månad utan att tröttna på det?
Typ vi säger att sushi är min favoritmat, då skulle jag blanda olika sushi varje gång, men en månad, ja, jag skulle nog tröttna.

7. Vad vill du ha just nu?
Pengar pengar pengar, och sommar! Why god why?!?!

8. Har du räknat till 1000 någon gång?
När jag var liten gjorde jag det några gånger, men varför slösa tusen sekunder på att räkna till tusen?

9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den?
Jag "biter" med läppen, alltså drar av den genom att böja den (isglass). Men mest suger jag på den.

10. Använder du smileys?
Ja, det gör mig glad när andra gör det så... Varför skulle inte jag det då? Fast jag hatar msn:s smileys.

11. Har du träffat någon kändis?
Många många

12. Gillar du keso?
I love keso!

13. Vilken låt hade du sist i huvudet?
Live and let die - Guns N' Roses, tänker på just nu, den går om och om igen hela tiden exakt "Live and let die", ända sen imorse typ.

14. Hur många länder har du besökt?
Tre: Danmark, Italien och Spanien.

15. Är dina föräldrar stränga?
Nej, det tycker jag inte.

16. Skulle du kunna hoppa fallskärm?
Jag vill prova, men bara om nån gör det med mig.

17. Glittrar någonting i ditt rum just nu?
Inte så långt jag kan se, och ja, jag tittade runt.

18. Brukar du hyra film?
Har min perioder.

19. Var kommer du vara på lördag?
Hemma, eller hemma hos någon annan. Inga pengar alls whatsoever. Men ska träffa en friend.

20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY?
Jag har bara minne av att det var stolar uppställda som en bio i kafeterian i skolan med en tv om det på. Är det inte lite ironiskt att det heter 911? Som numret till polis etc.

21. Vad har du ätit till frukost idag?
"Golimpa" med ost. Multivitaminvatten.

22. Vad åt du till lunch?
Tacopaj, mums!

23. Har du lockigt hår?
Nope.

24. När grät du senast?
På Ghost Whisperer idag! Han dog ju :'(

25. Har du gått in i en vägg någon gång?
Tss. Jag vet faktiskt inte.

26. Favoritårstid?
Sommar?

27. Vem höll du senast i handen?
Oj, vem kan det ha varit?

28. Sover du med TVn på?
Nej, måste ha tyst när jag sover!

29. Tycker du att du är gammal?
Nej egentligen inte, men vill inte blir äldre, tiden går för snabbt nu för tiden.

30. Är du mörkrädd?
Nej, men gillar att skrämma upp mig, haha.

31. Gillar du ditt liv just nu?
Of course.

32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha?
Va? Ja säkert när jag var yngre.

33. Har du bra syn?
Sucks!!!

34. Var är dina föräldrar just nu?
Sover.

35. Vad har du på dig just nu?
Shorts, linne. Ja, sovkläder.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0