phonecalls



Har ringt några samtal idag och ska snart dra iväg till Gamla Brogatan. Hoppas allt går bra, äntligen har jag ringt till alla jag skulle, har legat varje natt och tänkt på det. I did it!
Min hårfärg börjar försvinna lite på utväxten nu, snyft. Jag vet att det bara är toning, färgen kommer nog sitta kvar på det blonda, men försvinna på min naturliga utväxt, jag kommer bli fläckig!
I helgen vet jag inte vad jag ska göra, vill så gärna gå ut, men har inga pengar!
Ge mig ett jobb någon? (a) Haha, här är i alla fall två bilder från igår och iförrgår:

Jag med maten igår (har inte ätit lunch idag kom jag på...) och jag och min syrra <3

Puss!


Kommentarer
Postat av: Tess

vad fin du va i håret freja :D

2010-02-12 @ 18:44:46

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0