igår var en heath ledger-dag

"The way some people treated others, or held themselves so falsely high, disgusted me, and I promised myself I'd never become like that." - Heath Ledger



Jag var i skolan. Sen åkte jag till stan och träffade M, hon skulle hämta en sak i skolan så jag följde med ända till Nackademin... I skolan ska vi läsa en faktabok på engelska. Vi fick se vad de förra hade valt tidigare, där såg jag den perfekta boken! Heath Ledger! Så nu har jag lånat den på Stadsbiblioteket (det enda stället som den enda boken fanns på) som vi åkte till. Har bara läst Introduction, men älskar det redan, ska läsa mer innan jag lägger mig, vilket blir snart, att sitta vid datorn är inte särskilt kul egentligen...
Anyway, vi gick också på spontan bio. The Imaginarium of Dr. Parnassus. Heath Ledgers sista film... (R.I.P.) <3
Den var weird men ändå bra på något sett, Heath och Johnny Depp var så snygga!
Älskar Heaths citat från boken, rekommenderar faktiskt redan den! Till de som gillar Heath Ledger det vill säga.

TTYL

Kommentarer
Postat av: Emma

Åhhh, lyxbok :D <3 undra vad jag ska läsa... :O



Sv: ja du borde se den :D:D:D

2010-02-03 @ 06:18:10
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Sarah

aw, r.i.p :(

2010-02-09 @ 15:08:17
URL: http://sasra.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0