denna tredje advent

Tjo tjim (haha). Nu är det tredje söndagen innan julafton. Det betyder tredje advent. Sitter och lyssnar på jullåtar och mamma sitter bredvid och gör en miniatyr av landet som vi tänkte göra till pepparkakshus! Kul va! Tar lite bilder på den när det är klart så får ni se allt :)
Nu var det evigheter sen jag bloggade. Men så är det när Freja har skaffat sig jobb och kommer hem sex varje dag.
Igår var i alla fall en livs rolig dag. Eller vad man ska säga, det var i alla fall en av de bästa utgångerna jag vart med om. Egentligen skulle det vart nån hemmagrejs, och med annat folk, men det var jobbigt med bussar och så så det blev inget.
Istället möttes vi hos Jessica, jag, Fredrik, Therése och Erika. Och Jessica såklart. Vi var där en stund, sen drog vi vidare ut, och nu kom jag att tänka på att en vimmelbild togs. Den får ni väl också se när den kommer upp. Om den blev bra det vill säga, haha. Nej, den får ni se.
Men som sagt, det var en av de roligaste utgångarna. Jag var också glad hela dagen, började med 70-årsfest.
Yesyes, peace out och love to you all.
Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Emma

Yay! Ja, jag tröttnar inte på Remember Me haha.



Synd att jag mådde shit igår. Men åh, jag vill på nyårsfest i år, typ ute på nått ställe lr jag vet inte vad. Har du planer på nyårs?

2010-12-12 @ 20:26:45
URL: http://lecinema.blogg.se/
Postat av: Emma

hehe aha. Ja, haha, men jag kom inte på nått annat jag kunde önska mig.

Okej :D, ja juste. Yay för Jay, haha, men nu kmr väl han bli en tråkig mellanmjölks-popartist?? hehe, aja... I like his voice =)

2010-12-12 @ 20:32:43
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0