2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Åkte på kryssning, tog studenten, fick ett jobb, var i Göteborg.
Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ew nej.
Dog någon som stod dig nära? Nej.
Vilka länder besökte du? Haha, Finland, inte besökte, men var vid hamnen.
Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? Nej, jag kommer inte på nåt.
Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 8 juni - studenten, kommer aldrig glömma
Vad var din största framgång 2010? Fick två timjobb.
Största misstaget? Det finns nåt jag kanske ångrar.
Har du varit sjuk eller skadat dig? Hade feber i några dagar i början. Typ det enda.
Bästa köpet? Vinterjacka, hihi, förra året stod det skinnjacka. 
Vad spenderade du mest pengar på? Studentgrejer.
Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja :D
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Lady Antabellum - Need You Now (?).
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Lika, men sen gladare tror jag.
Vad önskar du att du gjort mer? Sökt jobb lite tidigare.
Vad önskar du att du gjort mindre? Ingenting.
Hur tillbringade du julen? Hemma med familjen.
Blev du kär i år? Nej.
Favoritprogram på TV? Skins, Desperate Housewives, Glee.
Bästa boken du läste i år? Eclipse, den enda boken jag läst iår.
Största musikaliska upptäckten? The Pretty Reckless. 
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Pengar, Harry Potter Lego years 1-4, wii. Det var väl det som stod på listan.
Något du önskade dig men inte fick? Ja, men så är det ju alltid.
Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Åt tårta på landet, det regnade. 
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns det också alltid.
Hur skulle du beskriva din stil år 2010? Gamla kläder i brist på pengar till nya.
Vad fick dig att må bra? Vänner.
Vilken kändis var du mest sugen på? Mitch Hewer.
Vem saknade du? Dom jag inte var med.
De bästa nya människorna du träffade? Inte nya, men mer vänskap med såna jag träffat förut.

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0