this is my favourite poem

ricky was a young boy
he had a heart of stone
my name is freja andersson and your name is emma österdahl
we are working for isaac teckle at mcdonalds and burger king
i like to eat hamburgers, even though i am a vegetarian girl
my friend emma here, sits right next to me, she likes to sing
her favourite song is the one about the party in the usa
her little sister's name is Karen.
they often sing together at school
when we are not working on mcdonalds, or burger king, we eat pickles.
my favourite sauce is mayonaise.
if you want to cook you grab a spoon, then an egg. then some vinegar, then you whip it! whip it hard! not hard like difficult, but hard as rocks! VERY HARD!
when we go home, we play with our barbie dolls.
my barbiedoll's name is Cassandra and emma's barbiedoll's name is Fatima.
we love our barbie dolls.
emma is healing me, she is sending her god-powers into my head. my brain is icky.
...
THE END!

PS, we like to drink rum. <3








Ricky var en ung pojke
han hade ett hjärta av sten
Mitt namn är Freja Andersson och ditt namn är Emma Österdahl
vi arbetar för Isak teckle på McDonalds och Burger King
Jag gillar att äta hamburgare, trots att jag är vegetarian flicka
min vän emma här, sitter bredvid mig, gillar hon att sjunga
hennes favoritlåt är den om den part i usa
hennes lilla syster heter Karen.
De sjunger ofta tillsammans i skolan
när vi inte arbetar på McDonalds eller Burger King, äter vi pickles.
min favorit sås är majonäs.
Om du vill laga mat du ta en sked och sedan ett ägg. sedan lite ättika, kan du piska det! piska det svårt! inte hård som svårt, men hård som sten! MYCKET SVÅRT!
När vi åker hem, vi spelar med våra Barbiedockor.
min Barbiedoll heter Cassandra och Emma Barbiedoll namn är Fatima.
vi älskar våra Barbiedockor.
emma läker mig, hon skickar sin gud-befogenheter i mitt huvud. min hjärna är Icky.
...
THE END!

PS, vill vi att dricka rom. <3

Kommentarer
Postat av: helena

tipsar om ett väldigt roligt aprilskämt på min blogg :)

2010-04-01 @ 17:25:22
URL: http://pompinella.blogg.se/
Postat av: victoria

tackar tackar, ! :D

snällt ^^

2010-04-02 @ 18:26:08
URL: http://andaras.blogg.se/
Postat av: emma

hahaha älskar dikten <3 <3 <3



Det bästa är att alla namn är med, verkligen "isaac teckle" hahha XD

2010-04-03 @ 12:07:37
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0