sugar, we're going down

Det var Fall Out Boy vs. My Chemical RomanceMTV ROCKS idag. Tittade på det eftersom jag gillar båda :)
Därav Fall Out Boy-låten som rubrik.

Aja, idag var jag i skolan. Vi gjorde inte så mycket, imorgon ska vi få våra studentmössor!!! :D Can't wait!
Tog massa bilder när jag kom hem från studentskivan i måndags. Kan lägga upp här när jag laddat de till datorn. Vilket jag inte tänker göra nu. Ska lägga mig när som helst. Uppdaterar mig bara lite över Internet.

Imorgon blir det nog lite bilduppdatering. Ska ju hämta mössan så tar nog många bilder. Men även från idag och igår...

Ha det soligt och gott och puss och kram och allt det där bla bla bla. <3

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0