goodmorning skins

Sitter på golvet och äter rester från godiset som världens bästa personer lämnade. Jättegott godis! Folk brukar alltid välja äckligt... Aja. Idag vaknade jag tolv nånting. Eller vaknade lite då och då från och med tio men valde att gå upp tolv. Det var kul igår, fastän alla gick ganska tidigt.
Jag hade tänkt se Harry Potter-maraton hemma (är i den andra lägenheten nu), men räknade ut att det skulle ta 15 timmar att se alla sex filmerna på rad om alla är runt 2,5 timmar. Och det hinner jag ju inte nu. Så det får bli imorgon.
Istället tittar jag på min favoritserie just nu: Skins. Det finns fyra säsonger, jag är bara på andra. Den tredje säsongen kommer ha nya ungdomar, hoppas jag gillar dem lika mycket. Vad serien handlar om står nedanför. Min favorit är Maxxie, gay-dansaren. Han är jättesöt! Kolla bara:


Kommentarer
Postat av: emma

Gaydansare <3 :D

2010-04-09 @ 23:01:02
URL: http://lecinema.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0