tatuering

Sitter hemma och har studiedag, ska väl börja plugga snart, det är bara att läsa några sidor i naturkunskapsboken, inte så jobbigt... Men nu börjar jag seriöst fundera på att tatuera mig snart! Mitt mål är helst innan det här året är slut, men kanske inte har pengar till det, så jag sätter målet på innan sommaren, eller i alla fall innan man kan börja bada och sånt.
Jag hittade en jättebra sida med en MASSA olika tatueringsdesigner. Just nu tittar jag igenom alla musik-tatueringar och har hittat en massa snygga. Den första jag fastnade för var den här:


Man måste köpa tatueringen för att se den bättre, men känner att jag behöver lite inspiration bara.
TattooFinder.com heter sidan, så gå in där om du vill ha en tatueringsdesign :D

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg tattooo, jag vill också ha en, men asså man måste välja något asbra, man ska liksom ha det hela livet haha

2009-09-29 @ 21:23:41
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0