bilddagbokens text blir ful och störd

så jag skriver här istället:


Ta de 10 första kill-kontakterna i din mobil (hoppade över ganska många som inte är så roliga i det här testet):
1. Adam
2. Anton
3. Christian
4. Erik
5. Fredrik
6. Johan
7. Kristian
8. Lucas
9. Rogge
10. Vinne


Har du pussat nummer 7?

Kristian – nej
Känner du nummer 10?
Vinne – definiera ”känner”
Bästa minne med nummer 9?
Rogge – kanske när han sa de roliga sakerna han brukade
Skulle du kunna ge nummer 6 en kram?

Johan – ja
När ska du träffa nummer 4?
Erik – aldrig? HAHA
Hur är vänskapen mellan nummer 6 och 7?
Johan, Kristian – de är grannar, träffade dem samtidigt
Är nummer 5 söt?
Fredrik – ja, det är han väl
Vad är det bästa med nummer 3?
Christian – han har alltid så roliga idéer
Första intrycket av nummer 2?
Anton – pratar mycket, vilket är bra så det inte är tyst
Hur länge har du känt nummer 10?
Vinne – det blev väl sju år
Hur träffade du nummer 4?
Erik – har aldrig träffat han
Har du träffat nummer 6 senaste månaden?
Johan – nope, antar att senaste månaden är september

Har du vart i nummer 9s hus?
Rogge – ja, många gånger
När nästa gång ska du träffa nummer 5?
Fredrik – vet inte, om jag har lust kanske nån gång
Är du vän med nummer 8?
Lucas – klasskompis
Skulle du kunna gå ut med nummer 6?
Johan – ja
Har du gått på bio med nummer 8?
Lucas – nej
Vad pratar du och nummer 10 om oftast?
Vinne – ingenting längre
Har nummer 4 ett förhållande?
Erik – när har han inte?
Har du velat slå nummer 1 i ansiktet?
Adam – haha
Vad har nummer 2 för favorit-mat?
Anton – jag vet inte?
Vem här är roligast?
mer än en
Vem är tystast?
ingen vad jag vet
Hur träffade du nummer 1?
Adam – på fucking playahead
Vad skulle du göra om du aldrig hade träffat nummer 9?
Rogge – skulle nog inte ha varit och sett ut som jag gör nu
Vad skulle du göra om nummer 10 började dejta dig?
Vinne – skulle han dejta mig utan att jag vet om det då? jag skulle inte börja dejta han

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0