the concert

Jag har ju inte berättat om konserten Porcupine Tree som jag var på i måndags... Den var bra, men som jag sa så lyssnar jag inte på dem hela tiden så visste inte om låtarna så jättebra. Men publiken verkade älska dem! En framför mig hade headbangat så mycket att han ramlade under pausen. På mig! De spelade länge, vilket jag gillar, det kom låt på låt och ibland pratade de med publiken. På engelska då förstås. Fast de sa "Tack", vilket alla band verkar ha lärt sig. Förbandet hette Katatonia och var svenska.
Man fick inte ta bilder, någon röst ropade ut i högtalarna innan bandet kom in. Så jag tog inga eftersom
1. Man fick ju inte
2. Jag skulle egentligen ha gjort det ändå
3. Såg ingen annan med kamera och ville inte vara den enda.




Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0