seg dag

Imorse vaknade jag och H runt halv ett på dagen. Känns kanske inte så lyckat, men vi hade det kul igår i alla fall. Får se om någon bild på mig kommer upp... Hoppas nästan inte det, för jag var ju inte helt nykter när bilden togs. Men jag lovar att lägga upp här om det kommer någon.
Nu är jag seg och har min så kallade bakisdag, även om jag inte är bakis så mycket just nu. Men bakisdsagar för mig innebär, sitta inne och titta på en film och bara dö. Så jag ska snart pallra mig bort till videobutiken och hyra en film, det får bli Changeling. Den verkar bra tycker jag.
Ni får ha det så bra. Jag är inte säker på om jag orkar skriva ännu ett inlägg idag, sätter väl på filmen, sen kanske jag tittar på tv. Det är ganska mörkt ute och det gör mig trött! Haha.


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0