no subject

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... vad är klockan? Oj, redan 00.01, hehe, aja, börjar ändå 12.30 imorgon så. Mitt hår är fortfarande ett stort konstigt problem. Men får avvakta lite med det. Fick idag reda på att vi måste betala 240 kr till flaket (Har vi inte redan betalat 111 kr till det?). Jag händer inte med på studentkommiténs pengabegär längre, kan det inte åtminstone vara gratis att ta studenten? Hela mössan kommer ju gå på runt tusenlappen.
Nu när det är mitt i natten är det lite tyst här, i och för sig kan jag sätta på musik, men då kommer jag inte kunna sova snart. Snart är det vinter! Wihoo... Det snöade mycket imorse. Vi redigerade vår Bäck-film idag. Blev klar med "skelettet", så det var ju skönt. Haha, tråkig text men whatever!
Vill gå på en rättegång igen, haha. Ha det gött!
Juste, åt pepparkakor idag också, pepparkakor och snö, får ni inte lite julkänsla?
Puss och Kräm


Julen 2008


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0