majs

Jag har insett att min senaste kyss: Var för mycket
Jag lyssnar på: Robin Bengtsson - Another Lover's Gone
Jag älskar: Att känna när mitt liv är på topp, men inte för bra
Min första riktiga kyss: Var jobbig
Jag avskyr när folk frågar: Är du singel
Kärlek är: Något jag inte upplevt ännu tyvärr
Äktenskap är: Onödigt... men ändrar nog åsikt om det i framtiden
Någonstans, tänker någon: På mig
Jag kommer alltid att: Tycka om mig själv
Jag är hemligt förälskad: Nej
Sist jag grät var: För tusen år sedan
Min mobiltelefon: Försvinner lite då och då
När jag vaknar på morgnarna: Går jag upp och kokar te
Innan jag går och lägger mig: Släcker jag hemmet
Just nu tänker jag på: Någon
Bebisar är: Söta och äckliga
Ikväll ska jag: Har jag sett två hyrda filmer
I morgon kommer jag: Plugga typ
Jag vill verkligen vara: Här


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: japp hahahaha :D



"söta och äckliga" haha, sant :D

2009-11-01 @ 12:12:32
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0