idol

Igår var jag hemma hos Therése med Emma och Jessica. Vi tittade på Idol och hade det jättetrevligt. Först mötte jag upp dem i Svedmyra där vi köpte massa snacks på Bea, en asstor affär som jag tydligen har missat, haha. Jag köpte en påse Cheddar-popcorn, en ciabatta (hade inte ätit middag) och en bakelse. Jag åt upp ciabattan till frukost, så det var ju gott. Cheddar-popcornen har jag kvar, ska väl äta dem senare idag.
Det var i alla fall Michael Jackson-tema på Idol, snälla kan världen bara släppa att han är död... Det hände i juni och nu är det oktober, men de flesta var väldigt tråkiga tycker jag, Erik var bra på Thriller och de jag inte tänkt på/inte gillat innan var faktiskt bra. Som Rabih och Eddie.
Den kvällen borde göras om tycker jag :)



Idol 2009 - Min favorit, Erik Grönwall, han är så söt och har en Guds röst.


Idag vet jag inte vad jag ska göra, har redan klätt på mig och så, men pappa är och köper schampoo och balsam, och jag vill helst duscha, tänk om jag ska ut ikväll? Så får vänta med sminket och så. Sen ska jag väl lämna filmerna jag hyrde förra veckan, kommer då gå förbi Idol-hotellet, hehe... får hoppas att man stöter på Erik, som om det kommer hända... Jag vill ju träffa honom! :D
Aja, puss


Kommentarer
Postat av: Susanne

BEA är vår gamla affär, Freja! Dit gick vi ofta och handlade när vi bodde i Gamla Enskede. :-)

2009-10-17 @ 17:28:05

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0