i brist på annat

104 frågor om dig själv
 
1. är du kär? - nej
2. har du snusat? - nope
3. har du fimpat en cigg på nån annan? - nej, röker ju inte
4. har du legat i sängen brevid en kille? - ja, many times
5. har du blivit dumpad? - 
6. har du blivit slagen allvarligt? - oj, ja, av klumpighet
7. tar du droger? -  nej
9. har du pussat en tjej? - jag tror det
10. hatar du någon? - ja, tyvärr
11. älskar du någon? - jadå
12. har några av dina vänner svikit dig? - tänker
13. har du djur? -  nä, fiskar?
14. har du legat brevid en tjej i sängen? - haha, ja, min säng är min soffa
15. hatar du dig själv? - nää
16. gillar du orange? - usch nej
17. har du haft sex? - ja
18. har du nån sjukdom? - nope
19. har du skämt ut dej för den du gillar? - haha, gillar ingen nu
20. har du en gris? -  HAHA
21. har du en plattång? - ja, nyköpt också
22. har du en bror? - jeppedi
23. har du sjukt bra humor? -  skratt
24. är du brunett? - egentligen ja, men inte nu
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - nej...
26. tycker du om hästar? - ja, men är ingen hästtjej, haha
27. har du en hund? -  nej
28. har du skilda föräldrar? - ja
29. har du gått på simskola? - typ massa
30. har du sagt bög till en kille? - vad är det för fel? men nej
31. har du sagt fitta till en tjej? - usch, hatar det ordet, nej
32. har du fuskat? - på prov ja
33. har du en teve på ditt rum? - ja, men inga kanaler
34. har du lunar? - hahahaha, skämtar du eller!
35 har du MSN? - ja, alla har det
36. har du en syster? - två stycken faktiskt
37. har du bruna ögon? - yes
38. gillar du att fota? - varför annars skulle jag gå media? ;D
39. har du sett dig själv brinna? - hahaha, skulle jag inte vara död då?
40. hjälper du dina vänner? - ja om jag kan
41. gillar du tacos? - ja ja ja! 
42. tycker du att du är söt? - of course
43. har du dansat? - som sjuåring
44. har du spelat fotboll? - på idrotten
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - när jag först upplever det så tror jag på det
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? - ge mig smink och hårprodukter!
47. har du ätit sniglar? -  eww!
48. äger du en locktång? -  nej, men önskar mig en
49. gillar du att tugga tuggummi? - ge mig ett
50. borstar du tänderna varje morron och kväll? - ja, såklart!
51. gillar du kläder? - ja ja ja
52. hatar du falska vänner? - ja, vet om lite också
53. gillar du räkna matte? - ibland, om det är lätt (geek)
54. älskar du någon nu? - på vilket sätt?
55: har du gråtit inför en vän? - ja, tror det, kanske
56. kan du sjunga? - njae
57. har du sett nån dö? - nej, tur det
58. säger du vad du vill? - ja
59. är du stor? - jag är inte tjock
60. vad är ditt hela namn? - orkar inte säga det här
61. kan du tala spanska? - fråga mig för tre år sedan
62. är du kortare än 1.60? - näj
63. älskar du sommaren? - ja! ge tillbaka den!
64. älskar du vintern? - bara när det är snö i december
65. har du mer än 6 par skor? - kanske, orkar inte räkna just nu
66. brukar du sjunga när du är i duschen? -
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - på bottenvåningen ja
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - haha, ja
69. gillar du att städa? - inte efter mina syskon
70. gillar du att sova länge? - nja
71. har du vart med om en olycka? - vilken slags?
72. är du förvirrad? - nej, orkar inte mer frågor
73. har du mer än 6 par byxor? - hahaha, jag har tusen
74. har du förlorat en vän? - ja, men inte död
75. gillar du att shoppa? - ja
76. har du varit i paris? - nope
77. gillar du ormar? - vet inte
78. klarar du dej själv? - ja, eller hoppas det
79. har du lagat mat? - öh ja, såklart? bratfråga?
80. är du klantig? - ja, hemska sår p.g.a. klantighet
81. har du foppatoffler? - ALDRIG!
82. har du mer än 20 låtar på din data? nej det har inte. vad tror ni?! dum fråga
83. sminkar du dej innan skolan? - ja
84. har du träffat en kändis? - många :)
85. har du mer än 7 par nagelack? -  ojoj ja
86. har du busringt? - såklart! töntiga frågor
87. har du skällt på din bror? - kanske
88. har du en vän som skiter i dig? -
89. har du velat göra saker men vågar inte? - ja
90. sover du med nått gosedjur? - dom sover med mig
91. har du åkt nånstans utan att du får? -  får och får, jag är fri
92. vill du bara bort ibland? - ja
93. har du tältat? - ja, usch hemska morgon
94. har du brännt dig? - som barn
95. har du lekt med levande ljus ? - ja
96. har du lekt anden i glaset? - haha ja faktiskt
97. skäms du ibland? - för vad?
98. bor du i skåne? - nej?
99. gillar du hip hop/rap musik? - USCH USCH USCH, nästa fråga NU. TACK!
100. är du på sista frågan nu? - idiotfråga
101. är du singel? - ja
102. har du åkt flygplan nån gång? - några gånger
103. är du blyg? - lite kanske, blygare som barn
104. har du svarat på alla frågor? - ÄNTLIGEN!!

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0