high on air

Jag och min så kallade grupp på fyra ynka personer skulle redigera vår film i skolan idag. Vi hade typ bara ljudet kvar, men ändå tog det hela fucking dagen. Det är verkligen inte kul att sitta instängd i ett redigeringsrum lika stor som en toalett. Särskilt inte när man är fyra pers. Men jag och Emma blev höga av den kvava luften, så vi asgarvade hela tiden. Ljudet dampade som in i helvete. Jag hade ju tagit hand om kameran och Emma ljudet, men inte var det vårt fel, för allt funkade perfekt innan! Nej, utan det var den jävla Mac-datorns Final Cut Pros-fel. Jag hatar det. Så vi fick sitta kvar och fixa det. Inte kul alls.
Vi skulle också lägga in låtljud i bakgrunden så det inte blev så tyst, men det blev hemskt fult. Det lät inte bra alls, nog det sämsta jag hört. Det såg ut som tjejen blivit dumpad fastän det ska vara lite spänning i allt, det ska vara en deckare, inte drama... Aja, vi tog lite roliga bilder i alla fall. I love it!









puss


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0