erik och hår

"Alltså sjukt bra! Jag älskar den här killen, jag älskar hans musiksmak också, rösten var inte som alla andras, men den var ändå inte sådär jättespeciell, men det ligger nånting i den som fångar mitt intresse. Hoppas han kommer vidare, verkligen! Jag ska rösta då. Jag lovade mig själv att inte sitta bänkad framför idol varje fredag, men med han i programmet blir det ju svårt. Älskar honom!"

Så skrev jag i min blogg direkt efter Idol när jag såg Erik Grönwall sjunga 18 and Life med Skid Row i sista chansen. Nu är han ju en flickidol. Varför? Alla kommer bara: "Vem gillar du mest? Aha, Erik, såklart." Men det som är bra med att han är flickidol är att han kommer komma långt! Hans röst är guld för mig. Heja Erik!


Och BTW, mitt hår är inte vitt längre, jag vettefan vad som har hänt, men nånting! Det har någon slags gulbrun-blond färg. Visst är jag fortfarande blond. Men topparna är gula och resten av det ser ut som om någon har smutsat ner det. Vad kan det vara!


Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0