psykisk men rolig kväll

Var på 18-årsfest hos Jessica i helgen, det var kul och härligt. Vi var nio stycken tror jag. Det började hemma hos henne, som bor jättefint btw, vi åt goda tacos och sen sjöng vi singstar och åt kladdkaka och sånt. Det var kul, senare mot kvällen drog vi ut till The Bridge. Alla följde inte med dit men ändå var det askul! När de stängde så drog vi vidare och det hände lite psykiska grejer jag inte tänker skriva om här. Men men... Alla som var bjudna var trevliga och kul att vara med :)
Så jag säger att även den här helgen blev lyckad! Var även med M i Fredags, var ganska trött på natten, men det var kul. Sov fyra timmar inatt också, jag borde vara trött, men är inte det, konstigt... Tittar på Tv400 just nu på idol-reprisen eftersnack, direkt när det är slut ska jag väl lägga mig.

GRATTIS JESSICA :D

Kommentarer
Postat av: Tess

va the bridge ett bra ställe? :D

2009-11-08 @ 22:36:53
URL: http://tessloves.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack Freja :D:D:D <3

2009-11-08 @ 23:01:02
Postat av: Tess

sv: okej :)

2009-11-09 @ 12:03:51
URL: http://tessloves.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0