now i can die happy



Jag vet inte hur jag ska börja... Först kom Emma hem till mig och vi skrev klart frågorna med bandet inför kvällen. Vi hade båda ont i magen, mådde illa och var jättenervösa eftersom bandet vi skulle intervjua var.... DEGREED!!! Robin Ericsson och Mats Ericsson var med i intervjun. Så söta var dem! Vi riggade upp kameran där nere, det var mörkt och allt var problematiskt, så vi fick panik. Men så bad vi de som jobbar på stället att fixa lite mer ljus, och det gjorde han, shit vad snällt, TACK säger jag bara!
De satte sig på en bänk och vi intervjuade, de var så roliga och snälla och inte alls dryga och jättesöta. Shit intervjun gick så jäkla mycket bättre än jag trodde den skulle. Gillade att Robin sa att när de skriver sina låtar tänker de inte, de kunde lika gärna skriva en låt om mig: "vi skulle kunna skriva om en söt tjej som... a, du vet" Åh! <3
Efter intervjun satt vi bara och väntade på spelningen. Sen filmade vi även spelningen som var hur bra som helst! Älskar deras musik säger jag bara!
När de hade spelat packade vi ihop kamerorna och pratade lite med Robin och Mats och lite andra medlemmar från bandet. Få se om jag kommer ihåg deras namn: Robin, Mats, Daniel, Jesper och Micke. Shit jag är bra. Men det bästa av allt (nej, allt var iofs bra) var att Robin sa helt seriöst på allvar att jag skulle kunna bli deras fotograf och att vi skulle hålla kontakten. På Facebook t.ex. Sen tog hans tjej Anna (som också var skitschysst) mitt nummer för att sedan ge det till Robin som inte hade mobilen på sig. De skulle kontakta mig om det var någon spelning jag kunde ta kort på etc etc.
Åååh jag älskar mitt liv!!! <3
Jag gillar också att alla var beredda på att vi skulle komma..


Kommentarer
Postat av: Natalie

vilken gullig liten blogg du har :)

take care, puss <3

2009-11-29 @ 14:10:53
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, du vart cool, som vanligt (:

Krysset på armen = <3 haha

2009-11-29 @ 14:58:25
Postat av: Emma

ja, du vart cool, som vanligt (:

Krysset på armen = <3 haha



[Glömde skriva mitt namn :P]

2009-11-29 @ 14:58:52
URL: http://frooshh.blogg.se/
Postat av: Rebecka

hejhej:D vacker header;)

2009-11-29 @ 16:43:22
URL: http://ilooveyouu.blogg.se/
Postat av: Rebecka

åhh, tack så mycket;)

2009-11-29 @ 21:39:52
URL: http://ilooveyouu.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0