is that a camera?

Har en förjävlig äcklig och hemsk mensvärk! Ska knarka tabletter imorgon så att kvällen blir perfekt. Idag hämtade i alla fall vi kameror till inspelningen imorgon. Det ska bli great! Såg nyss idol men min värk hindrar mig att få "kärleks"-känslor. Tyckte ändå Erik var jävligt bra! Röstade faktiskt, har alltid hejat, men aldrig röstat eftersom jag är fattig. Förutom den gången jag ville få in Erik i själva tävlingen. Det blev röster på både Erik och Calle.

Haha, på msn video var det en stjärnmeter där de kollade vem som hade mest fans av Taylor Lautner och Robert Pattinson genom att mäta tjejskrik.
Klicka här för att se det.

Jag tycker bara... Hellre blek, smal och lite hårig än solbränd, musklig och blank. HAHA
Vilka syftar jag på då? Ja, gissa det ni!

Kommentarer
Postat av: Emma

hhaha, fett sjuk video,, haha XD fast ja hade säkert varit lika dan... :O haha :P

2009-11-28 @ 11:19:29
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0