duktig freja

Började med rättskunskap idag klockan 12.30 och slutade egentligen 15.00. Men jag och Therése satt kvar i skolan och pluggade, jag kände mig skitduktig. Men vi hann inte ens klart med första frågan och det finns sju stycken... Haha, lycka till med den uppgiften då, den ska vara inne på fredag nästa vecka.
Efter skolan gick jag hem och såg Buffy the Vampire Slayer, jag älskade det när jag var liten och har återupptäckt det nu. Plus att Spike är het (han är född 1962!).
Sen har det väl mest varit läsa naturkunskap b eftersom det är läxförhör imorgon om sidorna 10.25... Kul.
Imorgon hämtar jag och Emma kamerorna inför lördag (YAY! :D), sen ph, sen naturkunskap b med läxförhör och mvg-diskussion. Sen bär det av hemåt.
Just nu sitter jag inne på blogtv.com, haha, det är jättekul. Man kan chatta med folk som har på sina videokameror och svarar på ens frågor live.
Lite tråkigt inlägg kanske, vill ju helst ha bilder, men rensar som in i helvete eftersom min dator snart är full.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gillar du 46-åringar? ja trodde att det bara var jag.... hehe :P, eller blondisen va ju 26, hehe... :D

2009-11-26 @ 23:57:07
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0