saknad och ångest

Godmorgon... typ. Är ledig idag i alla fall, ligger på mage med datorn i sängen och äter godis. Köpte det på Hemköp igår i stan, det var även skivrea på Megastore så köpte två skivor, en till min syrra och en till mig, sammanlagt 118:-

 

Jag har bestämt mig för att sakna något och ångra något inte är kul, så jag ska försöka sluta med det. Det är frustrerande, ett exempel (lite dåligt, men ändå), om man träffade en kändis och tänker tillbaka och ångrar att man inte gjorde det, sen saknar man det bara... Aja, ska nog fortsätta på min engelska nu.

Kommentarer
Postat av: Emma

Asså jag har panik för engelskan, jag vet inte vad jag ska ta för nått :///... Vad ska du ta för nått pinsamt 'minne'?

2009-03-18 @ 21:41:00
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0