självförtroende

Jag vet att typ ingen läser min blogg, men det bryr jag mig inte om. Som jag skrev i första inlägget är den mest till för mig själv...
Nu är jag bara tvungen att skriva av mig.

En sak jag verkligen hatar med mig själv är mitt självförtroende. Jag har en tendens att tro att alla irriterar sig på mig eller inte vill vara med mig. Och jag hoppas verkligen inte att det är sant. Det är därför jag sällan ringer någon först eller tar första steget, för jag är för rädd för ett nej.
Om jag gillar någon vill jag att han först kommer fram till mig eller liknande. När jag pratat länge med någon, fastän den svarar snällt och så, tror jag fortfarande att den inte är intresserad och bara vill bli av med mig.
Bilder är däremot något som gör att jag halvt kan visa mina känslor. Jag har inget emot att lägga ut bilder på mig heller, det är bara kommunikation jag har svårt för.
Det som gör det sämre är att jag är blyg, men jag jobbar på det!

Hoppas jag inte är den ända som känner så, då sjunker mitt självförtroende.
Inga dumma kommentarer tack...

  

Kommentarer
Postat av: tora

freja sööötis :D

2009-01-08 @ 17:47:43
Postat av: ....

Det är precis likadant för mej. Jag tror att det är ganska vanligt faktiskt, men många vill kanske inte erkänna det.

2009-01-08 @ 18:20:32

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0