utmaning!

Jag har blivit utmanad av Lovisa :)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till din blogg, utmana 5 personer och berätta det för dem. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord! Om personen som utmanade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Freja

2. Ett ord på fyra bokstäver:  Fisk

3. Flicknamn: Fanny

4. Pojknamn: Fred

5. Yrke: Fastighetsmäklare

6. Färg: Fuchsia

7. Klädesplagg:  Fluga

8. Mat:  Frukt

9. Sak i badrummet: Fön

10. Plats/stad: Farsta

11. En orsak att vara sen:  Fångad

12. Något man skriker: Fullis!

13. Film: Forrest Gump

14. Något man dricker: Fruktjuice

15. Band: Fall Out Boy

16. Djur: Flodhäst

17. Gatunamn: Frejagatan (det finns)

18. Bil: Ford

19. Sång: Freak Out - Avril Lavigne

Jag utmanar:

INGEN! Haha, jag är elak! Eller ni som vill kan ju alltid göra det ^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie Björkman [ Foto och kladd ]

Dem är bra :D

2009-02-19 @ 21:33:08
URL: http://nathaliearn.blogg.se/
Postat av: Susanne

Det här var ju kul! Jag har ingen blogg, men jag hoppas det är OK att jag gör så här. :-)

1. Susanne

2. Säng

3. Sofie

4. Sixten

5. Sotare

6. Svart

7. Smoking

8. Spaghetti

9. Schampo

10. Skurup

11. Snö

12. Stopp

13. Sällskapsresan

14. Smoothie

15. Supertramp

16. Snigel

17. Sunset Boulevard

18. Seat

19. Sommartider

2009-02-19 @ 23:30:01
Postat av: freja

susanne:

det var ju jättebra :)

2009-02-20 @ 17:35:52
URL: http://frejaanderssons.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0