sms-test

Gjorde den här på bilddagboken (ni måste vara inloggade för att se mig) för någon vecka sen... Lite rolig faktiskt!


vad har du för bakgrund på mobilen? en bänk
ringsignal? over you med chris daughtry
hur mycket batteri har du kvar?  77%
vem ringde du senast?  mitt gamla nummer / matilda
vem ringde dig senast? matilda (låter som hon är den enda jag är med)
vad står det i ditt femte mottagna sms? haha :p såklart...
vem skickade ditt tolfte sms? matilda (men lägg av, den hoppar ju över dom som inte är från henne, HAHA)
vad står det i ditt åttonde mottagna sms? haha okej :p
vad står det i ditt trettioandra mottagna sms? juste :D (den här gången var det faktiskt inte matilda)
vad står det i ditt första utgående meddelande? kej, medistullen eller? :p
vad är ditt rekord i snake på din mobil? quadrapop
vem är på trettonde plats i din kontaktbok? jomanda
vad har du för kontakter som börjar på s? saldo, sarah, sussie, sångaren emil
hur många sms har du skickat sammanlagt? 909
vad står det i påminnelser? var hittar man dom?
har du dolt nummer just nu?   nej
vad är ditt nummer? 37352

Kommentarer

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0