var nyss på julmiddag

Med pappas jobb :)
och när vi gick hem var det fem minusgrader och nästan snöstorm. Det bara snöar och snöar och snöar och snöar och snöar och slutar aldrig. Jättekallt var det! Mina händer är sega och kalla, mina fötter är djupfrysta och mina skor är fortfarande converse, nu genomvåta.
Men jag älska fortfarande snö och vinter och jul om typ en vecka! <3
Idag hade vi tv-studioproduktionen och enligt mig gick det i alla fall bra. Känner mig lite stolt.
Imorgon blir det New Moon igen! Gratis den här gången. Med EF Språkresor.
Jaja, ha det så kul och åk mycket pulka nu!

Kommentarer
Postat av: emma

Åh va najs :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

2009-12-17 @ 01:41:41
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0