"this is my fall" - degreed

Idag har vi redigerat hela dagen. Kom till skolan nio och gick därifrån fyra. Redigering, redigering, redigering... Men Mats och Robin är så söta så det är i alla fall kul att titta på. Plus att vi blir kära i hans röst!
Redigeringsrummet är helt instängt och man blir hög av att det saknas luft, och vi skulle spela in en sak därinne, det tog en halvtimme för mig att säga det när det egentligen skulle ha tagit typ 10 sekunder. För mycket skratt, såg också en man som såg ut som mr Bean.
Vi tog också lite blooper-klipp etc för att göra till Tinkerbell Studios. Det ska bli skojj!
Jag kom hem halv fem. Såg Buffy direkt, och nu sitter jag här. Äter godis, och ska direkt sätta igång med plugget. Gjorde aldrig det igår... Hehe, bra gjort av mig. Men nu ska jag faktiskt skärpa mig, rättskunskap, here I come!
Jag måste se Harry Potter snart också! Imorgon ska jag till SACO-mässan halv tio, jaja, sen blir det nog redigering i skolan igen, måste bli klara med reportaget.
Bye

Lucka nummer två:


Kommentarer
Postat av: Emma

Jah! :D... Lucka två <33, jag har typ panik för mitt rörlig bild betyg... och för projektarbetet.... :/

2009-12-02 @ 18:38:58
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0