onsdag 9 dec

Har inte skrivit på nån dag nu.
Igår var jag med M, vilket var jättekul! Eftersom vi inte setts på länge, men vi hade inte tråkigt även om man satt inne hela tiden (det är så kallt ute). Vi pratade om olika saker, sen tittade vi på gamla bilder från webcamen med min pappas dator. Och åt. Jag sydde mitt löshår medan hon pratade om saker jag ville höra, haha.
Aja.
Idag var vi i Stora Essingen med Rörlig Bild-gruppen eftersom vi ska göra tv-produktion där nästa vecka. Den ser mycket bättre ut än där vi spelat in tidigare... Haha, eww! Tinkerbell Studios kanske kommer upp senare också eftersom nu har Emma den på sitt USB. Hennes funkar på Mac men inte mitt, jag gillar mitt USB, men jag HATAR Mac-datorer säger jag bara. Dö på dem!


Kommentarer
Postat av: Alexa

sv. Åh tack! :D

2009-12-10 @ 21:10:09
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0