harry potter=plugg

PLÖGG! Haha, nu ska jag plugga i en timme framåt. Tills idol börjar, efter det är jag nog för trött och kommer dampdö. Vet ni vad! Jag såg faktiskt Harry Potter igår! Eller halva, mellan idol och utröstningen ska jag se resten! I just love it! Lyssnar på soundtracket på spotify nu, hehe :P lite härlig pluggmusik faktiskt, för det är inget man behöver sjunga med som avbryter plugget. Fast vissa låtar stressar en.
Igår var jag på SACO-mässan och fick massa förslag och så vad jag ska göra efter gymnasiet, det var faktiskt kul och intressant! Det roligaste var ju att det gick omkring massa 18+ med helium-ballonger. Alla ville ha ballongerna! Haha, vi är fortfarande barn. Såg/träffade även tre stycken jag känner också. Hehe.
Det var en lite söt kille med ASSNYGGT hår som satt och ritade också *dregel*. De ä ba å åka till Gävle. ;)

Puss och kram, nu ska jag besrkiva hur en lagstiftning går till.


cheeks <3


Kommentarer
Postat av: emma

haha ja :P



Åhh, ritcullen...*ritkillen, hahah :P

2009-12-04 @ 19:15:08
URL: http://frooshh.blogg.se/

Kommentera något? :)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (endast synlig för mig)

Din blogg:

Vad vill du säga:

Trackback
RSS 2.0